ClearSense udostępnia Klientom innowacyjne rozwiązanie

ROI (ang. return on investment). To jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających ocenić skuteczność kampanii. ROI w Polsce określany jest jako zwrot z inwestycji – opisuje stosunek zysków do kosztów poniesionych na reklamę. W optymalizacji działań prowadzonych w internecie, szybka reakcja jest naszym największym sprzymierzeńcem. Istotne jest zatem sprawne pozyskiwanie danych i stałe śledzenie konwersji. Możliwość obserwacji zachowań potencjalnych klientów i ich reakcji daje możliwość modyfikowania prowadzonych działań w taki sposób, by przynosiły jak największe zyski.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@csgroup.pl

Aby nasi Klienci mogli szybko ocenić skuteczność działań realizowanych w internecie oraz zysk, jaki generuje budżet zainwestowany w kampanię, ClearSense przygotowało innowacyjne rozwiązanie – panel statystyczny, który w najbliższych tygodniach zostanie udostępniony wszystkim naszym Klientom. Jest to narzędzie, które pozwoli samodzielnie przeanalizować dane związane z realizowaną kampanią. Wygenerowany z jego pomocą, obszerny i czytelny raport dla wielu naszych Klientów stanie się zapewne obowiązkową lekturą do porannej kawy.

Zestawienia konwersji we wszystkich kanałach prowadzonej komunikacji, analiza ruchu w witrynie, analiza skuteczności zastosowanych rozwiązań CTA pozwoli na szybkie modyfikacje i optymalizację kampanii. Przede wszystkim jednak pozwoli określić ile konkretnie zarabiamy na realizowanych działaniach reklamowych, a to bardzo istotna informacja.
Zależy nam, aby nasi Klienci byli aktywnymi partnerami we wspólnie realizowanych kampaniach. Jesteście dla nas źródłem cennych informacji i kreatywnych pomysłów.

Chcemy z nich korzystać, by Wasze projekty rozwijały się jak najszybciej.

ClearSense. Blisko Twojego biznesu.

Facebook
Google+
Akademia
Blog
Facebook
Google+
YouTube