Facebook to przede wszystkim różnorodność!

Facebook oferuje różne formy promocji dla niemalże każdego rodzaju firmy – czy to lokalnego biznesu czy wielkiej korporacji międzynarodowej. Warto jednak zwrócić uwagę na nietypowe profile marek na Facebooku, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale i pokazują jak w kreatywny sposób można wykorzystywać to medium społecznościowe.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@csgroup.pl

Facebook oferuje różne formy promocji dla niemalże każdego rodzaju firmy – czy to lokalnego biznesu czy wielkiej korporacji międzynarodowej. Warto jednak zwrócić uwagę na nietypowe profile marek na Facebooku, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale i pokazują jak w kreatywny sposób można wykorzystywać to medium społecznościowe.

Fanpage Twoja Przyszłość został założony dopiero w sierpniu 2015, a już zgromadził prawie 1500 fanów zainteresowanych szeroko rozumianą ezoteryką. Wróżenie z Tarota, opracowywanie dopasowań partnerskich za pomocą numerologii czy też wróżenie z gałązek lauru wrzucanych w ogień to zaledwie kilka z wielu metod przewidywania przyszłości. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że wróżenie to nie tylko przewidywanie tego, co się może wydarzyć, dla wielu osób to również doradzanie w podjęciu jak najbardziej rozsądnych wyborów.

Stworzony przez agencję interaktywną ClearSense fanpage ma na celu przybliżyć te kwestie fanom, kreując atmosferę tajemniczości i intrygi, a zarazem zachęcając ich do skorzystania z oferty wróżbitów i do kontaktu z nimi.

Trudno przewidzieć jak rozwinie się dalej fanpage, ale liczymy na aktywność fanów szczególnie teraz – w okresie zbliżającego się coraz bardziej popularnego w Polsce Halloween.  Można powiedzieć jednak z dużą dozą pewności, że trend zwyżkowy powinien utrzymywać się do końca 2015 roku – mówi Aleksandra Stryjek Specjalista ds. Social Media w ClearSense, która opracowała strategię obecności na Facebooku.

Z Facebooka korzysta 13 mln użytkowników, wśród nich każda firma/marka znajdzie potencjalnych klientów. Dzięki targetowanym reklamom Facebook Ads, możliwe jest budowanie społeczności i komunikacja z precyzyjnie określoną grupą docelową – dodaje Monika Wołkowicz-Wyszomirska, Kierownik Działu Social Media w ClearSense.

Zapraszamy do odwiedzania fanpage:

https://www.facebook.com/TwojaPrzyszloscPL

Facebook
Google+
Akademia
Blog
Facebook
Google+
YouTube