Kocham Cię życie czyli jak promować zdrowy styl życia na Facebook’u

Większość z nas lubi spędzać aktywnie czas wśród jezior i lasów. Do ośrodków, hoteli, pensjonatów przyjeżdżają wczasowicze z całej Polski niezależnie od wieku marząc o dobrym wypoczynku. Warto wykorzystać pasję jaką jest chęć prowadzenia zdrowego stylu życia do promowania swojej marki na Facebooku oraz innych kanałach Social Media. Z taką właśnie myślą powstał Fanpage U Zbója, aby tą pasje podtrzymywać, poszerzać i promować.Profil U Zbója jest prowadzony od stycznia 2012 przy współpracy z agencją interaktywną ClearSense.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@csgroup.pl

Większość z nas lubi spędzać aktywnie czas wśród jezior i lasów. Do ośrodków, hoteli, pensjonatów przyjeżdżają wczasowicze z całej Polski niezależnie od wieku marząc o dobrym wypoczynku. Warto wykorzystać pasję jaką jest chęć  prowadzenia zdrowego stylu życia do promowania swojej marki na Facebooku oraz innych kanałach Social Media.

 Z  taką właśnie myślą powstał Fanpage U Zbója, aby tą pasje podtrzymywać, poszerzać i promować.

Profil U Zbója jest prowadzony od stycznia 2012 przy współpracy z agencją interaktywną ClearSense.  Fan Page promuje zdrowy styl życia oraz zdrową żywność opierając się na diecie warzywno-owocowej, która jest oferowana kuracjuszom ośrodka. Przykładowy zasięg posta bez wsparcia reklamowego potrafi dotrzeć do 39 734 osób kliknięcia posta równe 2 394, natomiast łączna suma polubień, komentarzy i udostępnień, 983.

Celem prowadzonej w ramach profilu komunikacji jest nawiązanie bezpośredniej relacji z wczasowiczami, którzy odwiedzili już ośrodek i chcą utrzymywać kontakt z marką.

Kluczem do sukcesu jest aktywna komunikacja z fanami  i przede wszystkim dokładna wiedza, do jakiej grupy docelowej kierujemy tą komunikację. Zdecydowana większość wczasowiczów była w ośrodku  co najmniej 2 razy. Prawdopodobnymi rekordzistami, którzy są fanami profilu to Pani Gabriela- odwiedza ośrodek już 18 lat, co roku w lipcu i Pan Stanisław – od 9 lat regularnie przyjeżdża do ośrodka 2 razy w roku, również ma za sobą 18 pobytów. Jak widać, większość kuracjuszy chce między pobytami nadal utrzymywać kontakt z ośrodkiem. Warto ten kontakt podtrzymywać, bo większość chętnie się udziela na profilu. W komunikacji chcemy im to umożliwić poprzez ciekawe wpisy, pod którymi mogą się wypowiadać. Posty, które powstają zachęcają w niebezpośredni sposób do pozostawiania rekomendacji – mówi Katarzyna Zdrojewska, Specjalista ds. Social Media w CS Group Polska.

Profil „U Zbója” pojawia się także regularnie w raportach Sotrendera w kategorii Obsługa Klienta z każdym miesiącem poprawiając swoje wyniki.

Dodatkowe informacje:
https://www.facebook.com/uzboja

 

 

Facebook
Google+
Akademia
Blog
Facebook
Google+
YouTube