Latem stawiamy na mobilność

Latem nasza aktywność wzrasta w każdym obszarze. Nie tylko biegamy, jeździmy i pływamy, ale też szukamy do tego najlepszych miejsc. Często spontanicznie, w czasie postoju, przerwy na kawę, na plaży. Smartfon z dostępem do internetu jest już naszym stałym towarzyszem codziennego życia i nie wyobrażamy sobie wakacji bez niego.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@csgroup.pl

Wyszukiwarka, ulubione aplikacje, aparat fotograficzny – to już nie tylko telefon, to źródło wiadomości, gwarant bezpieczeństwa, kontakt z najbliższymi, sklep oraz sposób na nudę. To wielki wirtualny świat, po którym poruszamy się szybko i sprawnie.

Najnowszy raport IAB „Perspektywy rozwojowe. Mobile online w Polsce 2015” podaje, że „biorąc pod uwagę aktywności typowo zakupowe większość z nich dokonywana jest za pomocą strony mobilnej”. A tak wygląda dokładny podział użytkowników stron mobilnych wg różnych branż:

  • 75% użytkowników samochodów,
  • 60% osób korzystających z usług finansowych,
  • 70% osób korzystających z usług turystycznych,
  • 71% osób korzystających z usług handlowych i technologicznych,
  • 64% osób korzystających z usług lokalnych.

To bardzo dobra wiadomość. Cały świat staje się mobile friendly, dzięki czemu wszystko staje się prostsze!

A ponieważ lato nadchodzi wielkimi krokami, warto więc zaplanować nie tylko wakacje, ale również strategię działania własnej firmy w czasie wakacji. Warto uświadomić sobie znaczenie dostosowania własnej strony do wymagań tego świata i urządzeń mobilnych. Jeśli o to nie zadbałeś, zachęcamy do znalezienia prostego i efektywnego rozwiązania, które pozwoli Ci zaistnieć w wynikach wyszukiwania w urządzeniach mobilnych, by być tam, gdzie są również Twoi klienci.

Jednym z takich rozwiązań jest obecność w serwisie www.pkt.pl. Nie bez znaczenia jest to, że pkt.pl do dyspozycji swoich Klientów oddaje 250 specjalistów, którzy planują i realizują działania w obszarze marketingu zintegrowanego zapewniając ich firmom i projektom widoczność w sieci oraz skuteczniejsze dotarcie do finalnego odbiorcy. Z takim wsparciem można spokojnie wyjechać na koniec świata! Ale z naszego punktu widzenia, czyli agencji, która świadczy profesjonalne usługi SEO, równie ważny jest Page Rank 7 serwisu pkt.pl, na którym wiele firm zamieszcza swoje informacje. pkt.pl udało się wypracować jeden z wyższych wyników jeśli chodzi o ten współczynnik w krajowym internecie. Page Rank 7 może się w Polsce pochwalić jedynie kilkadziesiąt serwisów, w tym takie jak Wikipedia, polska wersja Google czy strony TVP.

Warto dodać, że według badań przeprowadzonych przez Gemius Polska, tylko w ostatnim roku co drugi użytkownik dokonał transakcji handlowej w firmie znalezionej na www.pkt.pl, co przełożyło się na to, że Klienci serwisu przeprowadzili 2 350 000 transakcji handlowych. To efekt zarówno kilkunastu lat doświadczenia oraz prostej mechaniki łączenia kupujących ze sprzedającymi na lokalnym rynku przy efektywnym wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów online.

W maju serwis pkt.pl odnotował 24% zapytań z urządzeń mobilnych, a ten wskaźnik rośnie w każdym miesiącu.

Chcesz szybko zaistnieć w świecie mobilnym? Skontaktuj się z nami przed wakacjami!

Facebook
Google+
Akademia
Blog
Facebook
Google+
YouTube