Nowy format reklamowy na Facebook’u

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników Internetu, którzy potrzebują szybkich i skutecznych rozwiązań, coraz większe grono zwolenników wśród marketingowców oraz właścicieli firm zyskuje nowy format reklamy na Facebook’u tzw. Lead Ads. Taką formę promocji wykorzystała firma Mercedes-Benz przy współpracy z CS Group Polska Sp. z o.o. w kampanii reklamowej dla Salonu Mercedes-Benz Warszawa na Facebook’u.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@csgroup.pl

Obecny rok bez wątpienia stał się rokiem technologii mobilnych! Komfort śledzenia informacji, ofert i nowych możliwości za pośrednictwem urządzeń przenośnych zyskuje coraz więcej usatysfakcjonowanych odbiorców.  To nie tylko wygodny sposób na dotarcie w szybkim tempie do interesujących nas treści lub informacji o promocjach, ale także doskonała okazja na zakupy – np. wybór nowego samochodu.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników Internetu, którzy potrzebują szybkich i skutecznych rozwiązań, coraz większe grono zwolenników wśród marketingowców oraz właścicieli firm  zyskuje nowy format reklamy na Facebook’u tzw. Lead Ads.

Taką formę  promocji wykorzystała firma Mercedes-Benz przy współpracy z CS Group Polska Sp. z o.o. w kampanii reklamowej dla Salonu Mercedes-Benz Warszawa na Facebook’u Celem kampanii było wsparcie sprzedaży modeli z rocznika 2015.

Po kliknięciu w reklamę dane użytkownika są pobierane automatycznie. Jedyne co użytkownik musi zrobić to potwierdzić pozyskane za jego zgodą informacje – wówczas kontaktuje się z nim doradca salonu Mercedes-Benz Warszawa w celu przedstawienia szczegółów oferty i ustalenia terminu jazdy próbnej.

„Ta forma reklamy pozwala użytkownikowi na dużą oszczędność czasu ponieważ nie musi on szukać formularza kontaktowego na stronie salonu, ani samodzielnie wpisywać danych kontaktowych. Dodatkowe korzyści tej formy reklamy to niskie koszty pozyskania lead’a oraz kreacji samej kampanii  – nie wymaga ona tworzenia dedykowanego landing page’a. Odnotowaliśmy także bardzo pozytywny odbiór jej przez klientów” – mówi Monika Wołkowicz-Wyszomirska Kierownik Działu Social Media w spółce CS Group Polska Sp. z o.o.
Wykorzystanie mobilnych technologii wciąż odkrywa przed światem mediów społecznościowych wiele możliwości! Co jeszcze przyniesie? Rokowania są różne – obiecujemy jednak, że będziemy na  posterunku!

Facebook
Google+
Akademia
Blog
Facebook
Google+
YouTube