Promowanie wysokiej jakości usług medycznych na Facebook’u

Rozwój poziomu usług medycznych związany jest z coraz większą konkurencją rynkową. Osoby zainteresowane zdrowiem, medycyną oraz szeroko pojętymi usługami w tym zakresie, poszukują zaspokojenia swoich oczekiwań zgodnie z najwyższymi standardami.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@csgroup.pl

Rozwój poziomu usług medycznych związany jest z coraz większą konkurencją rynkową. Osoby zainteresowane zdrowiem, medycyną oraz szeroko pojętymi usługami w tym zakresie, poszukują zaspokojenia swoich oczekiwań zgodnie z najwyższymi standardami.

Z tą myślą powstał Fan Page Euro-Klinika, oferujący usługi medyczne. Fan Page prowadzony przez firmę CS Group Polska promuje zdrowy tryb życia, poszerza świadomość odbiorców w zakresie prowadzonych usług medycznych. Przykładowy zasięg posta potrafi dotrzeć do 13 416 osób.

Celem prowadzonej w ramach profilu komunikacji jest nawiązanie bezpośredniej relacji z osobami zainteresowanymi usługami medycznymi, którzy odwiedzili klinikę i chcą utrzymywać kontakt z marką.

Nadrzędnym celem dobrze prowadzonego Fan Page’a jest aktywna komunikacja z fanami oraz  odpowiednio dobrana tematyka postów, wspierająca zaangażowanie użytkowników. W tym celu został uruchomiony konkurs na Fana Miesiąca, czyli dla osoby najczęściej wchodzącej w interakcje, komentującej i lubiącej posty pojawiające się na profilu Euro-Kliniki. Nagrodą jest bon na wybraną przez zwycięzcę konsultację medyczną. Dzięki temu osoby korzystające z usług mogą skorzystać z kolejnej wizyty, zaś nowy Klient ma możliwość sprawdzenia jakości usług oferowanych przez Euro-Klinikę. Takie działanie jest również zachętą do pozostawienia rekomendacji na Fan Page’u spółki CS Group Polska lub ClearSense – jednej ze sztandarowych marek produktowych tej firmy – mówi Justyna Winczewska, Młodszy Specjalista ds. Social Media w CS Group Polska.

Dodatkowe informacje : https://www.facebook.com/Wielospecjalistycznaeuroklinika

Facebook
Google+
Akademia
Blog
Facebook
Google+
YouTube