Jak lato wpływa na aktywność na Facebooku? Sprawdź lipcowe wyniki Sotrendera
ClearSense miał w tym swój udział!
Fanpage, które prowadzimy dla naszych klientów: BEZ LAKTOZY. BEZ OBAW, KALMEDICA oraz OKULUS w swoich kategoriach znalazły się w sekcjach najbardziej angażujących i interaktywnych stron. Profesjonalizm, kreatywność i zaangażowanie naszych specjalistów potwierdzają też wyróżnienia w sekcjach obsługa klienta w kategoriach Hotele i Spa dla profilu Ośrodka Usług Hotelarskich Redyk oraz Słodycze dla profilu Cukiernia Fronhoffs.
Takiej aktywności na Facebooku na pewno sprzyja okres wakacji, mobilność i szukanie lekkich i przyjemnych treści oraz letnich inspiracji. Nasz zespół potrafi to dobrze wykorzystać!
Sprawdźcie to sami!
Nabiał – Bez laktozy. Bez obaw. – Najbardziej angażujące i interaktywne strony oraz obsługa klienta
https://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/nabial#trends
Zdrowie – Kalmedica – Najbardziej angażujące i interaktywne strony
Zdrowie – Okulus – Najbardziej angażujące strony
https://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/zdrowie#trends
Hotele i SPA – Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk – Obsługa klienta
https://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/hotele_spa#trends
Słodycze – Cukiernia Fronhoffs – Obsługa klienta
https://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/slodycze#trends