Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

#WspieramyPolskiBiznes

Tegoroczny marzec okazał się wyjątkowo zaskakujący. Czekaliśmy z utęsknieniem na pierwsze przejawy wiosny, a „przyszła” do nas… kwarantanna. Wielu przedsiębiorców, zresztą nas również, zaskoczyło tempo, w którym nasza gospodarka stanęła. Dosłownie. Wiele branż i biznesów z dnia na dzień zostało zamkniętych bez możliwości prowadzenia dalszej działalności. Rozumiemy potrzebę ograniczenia rozprzestrzeniania się pandemii i konieczność izolacji. Rozumiemy również sytuację przedsiębiorców, z którymi pracujemy od lat, współtworząc mapę polskiego biznesu.

Jesteśmy przekonani również, że tylko działając wspólnie i pomagając sobie w tej zaskakującej nas wszystkich sytuacji, jesteśmy w stanie przetrwać nadciągający kryzys w jak najlepszej kondycji.

Już w marcu postanowiliśmy, że podejmiemy działania, które będą realnym wsparciem polskich małych i średnich firm, a które oparliśmy na tym, co jest nam najbliższe i najlepiej znane – na marketingu w sieci.

#WspieramyPolskiBiznes

„Inicjatywa #WspieramyPolskiBiznes pojawiła się w CS Group Polska niemal natychmiast i stała się ważnym dla nas projektem, którego nadrzędnym celem jest wsparcie przedsiębiorców i podanie im pomocnej dłoni, tak potrzebnej w tej sytuacji. W inicjatywę zaangażowali się przed wszystkim nasi pracownicy wykorzystując potencjał największych serwisów internetowych, które na co dzień wspierają działania reklamowe i wizerunkowe małych i średnich firm – pkt.pl, panoramafirm.pl i beznesfinder.pl – i realnie obejmują swoim zasięgiem 6,5 mln konsumentów i przedsiębiorców miesięcznie. Bardzo wszystkim dziękujemy za entuzjazm i bezinteresowne działanie na rzecz wsparcia polskiego biznesu.” – mówi Anna Pszczółkowska, Dyrektor ds. Komunikacji w spółkach należących do CS Group Polska.

Projekt #OcalmyRestauracje to pierwsza odsłona naszej akcji, która obejmowała zaangażowanie użytkowników serwisów pkt.pl i panoramafirm.pl, by aktywnie tworzyli mapy restauracji i lokali gastronomicznych, które w pierwszych dniach pandemii oferowały dowóz posiłków. Szczególnie skupiliśmy się na dotarciu z informacją do małych, lokalnych punktów i zachęcaliśmy ich właścicieli do umieszczenia i aktualizacji w tych serwisach ważnych informacji – szczególnie numeru telefonu i godzin otwarcia. To zaowocowało stworzeniem listy aktywnych lokali, które mimo kwarantanny nadal świadczyły usługi swoim stałym klientom, a ta lista nadal jest poszerzana, bo pomimo złagodzenia restrykcji, ograniczenia wciąż obowiązują.

#OcalmyRestauracje

#NieOdwołujZmieńTermin

Kolejnym krokiem był zwrot w kierunku branży hotelowej. #NieOdwołujZmieńTermin to promocja obiektów noclegowych, które są zarejestrowane w największych polskich katalogach yellow pages. Zachęcaliśmy użytkowników do zaplanowania wyjazdów wakacyjnych w kraju, a wielu z naszych partnerów oferowało swoim przyszłym klientom specjalnie w tym celu przygotowane vouchery z bardzo atrakcyjnymi promocjami i warunkami cenowymi. Ze strony portali, zagwarantowaliśmy bezpłatną promocję dla firm z branży usług wypoczynkowych, a pracownicy Działu Marketingu CS Group Polska prowadzili nieodpłatne konsultacje dot. strategii działania w koronaczasie dla wszystkich zainteresowanych przedsiębiorców. „To bardzo trudny czas dla całego biznesu i nie wyobrażamy sobie, byśmy w tych okolicznościach nie podzielili się z nimi naszym doświadczeniem i bezinteresowną pomocą. Cały mój zespół aktywnie włączył się w te inicjatywy, bo wierzymy, że warto sobie pomagać w każdej sytuacji.” – komentuje Katarzyna Kurdyś, Kierownik Działu Marketingu i inicjatorka naszych akcji marketingowych.

W efekcie prac przy powyższych akcjach powstał serwis Firma w obliczu wyzwań dedykowany przedsiębiorcom, w szczególności małym i średnim firmom, które w kryzysie upatrują również szansę rozwoju. O inicjatywie opowiada Elżbieta Piotrowska-Krzak, Kierownik Rozwoju Serwisów Internetowych należących do portfela CS Group Polska - „W ramach naszej marki BiznesFinder.pl, która od lat wspiera przedsiębiorczość, powołaliśmy sekcję Firma w obliczu wyzwań, ponieważ uważamy, że kryzys związany z epidemią może być również tym ważnym momentem prowokującym do zmiany sposobu myślenia o swoim biznesie. Już zauważamy, że wśród właścicieli firm pojawiło się większe zainteresowanie narzędziami online, które pozwalają docierać do klienta niezależnie od okoliczności. Dziś nikt już nie zadaje sobie pytania „Czy mojej firmie potrzebna jest strona www?”. Dziś myślimy o tym, jak wykorzystać potencjał, który drzemie w Internecie, aktywnie działamy w social media, podejmujemy akcje marketingowe, o których w czasach „przed pandemią” najzwyczajniej nie musieliśmy myśleć. Nasz serwis tworzymy dla takich właśnie ludzi – aktywnych, odważnych i poszukujących sprawdzonych, bezpiecznych sposobów i narzędzi, które ułatwiają prowadzenie własnej firmy. Szczególnie zachęcam do zapoznania się z naszym najnowszym ebookiem „Firma w obliczu wyzwań – jak przekuć obecne trudności w przyszłe możliwości”, który stanowi swoiste kompendium wiedzy o instrumentach z obszaru marketingu, prawa i HR przydatnych w obecnym czasie oraz pokazuje, jak doświadczone marki radzą sobie z wyzwaniami w obliczu kryzysu”.

E-Book "Firma w obliczu wyzwań - jak przekuć obecne trudności w przyszłe możliwości"

CS Group Polska to dziś jeden z największych dostawców kompleksowych rozwiązań z obszaru marketingu cyfrowego dla małych i średnich firm. Hasło „Pomagamy polskim firmom skutecznie działać w Internecie” stanowi dla nas wykładnię działania, dlatego nadal będziemy inicjować akcje, które w naszej ocenie są niezbędne w tym trudnym czasie, byśmy i my i nasi obecni i przyszli klienci przetrwali ten kryzys w dobrej kondycji i mogli bez przeszkód inwestować w rozwój polskiego biznesu.



Nasze marki