Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

Aktywnie budujemy wizerunek marki, chętnie dzielimy się doświadczeniem i uczestniczymy w ważnych branżowych wydarzeniach.


Dziękujemy za udział w wiosennej edycji Akademii e-Marketingu!

16 miast, ponad 1000 uczestniczących firm i mnóstwo pozytywnych opinii to ogromny sukces naszego zespołu! Podsumowujemy wiosenną edycję Akademii, by jeszcze lepiej przygotować kolejny cykl.

Jak promować nowości na Facebooku?

Latem wszyscy cenimy lekkie, zdrowe jedzenie. Wiele osób korzystając z urlopu szuka ciekawych kulinarnych propozycji, których przygotowanie nie zajmie dużo czasu. Zostało to wykorzystane w planowaniu komunikacji przez OSM Łowicz. Ale na facebookowym profilu „BEZ LAKTOZY. BEZ OBAW” znajdziemy nie tylko ciekawe przepisy.

centrumpkt.pl - dobry adres w sieci

Platforma centrumpkt.pl to efekt połączenia doświadczenia pkt.pl oraz home.pl – dwóch znanych i cenionych polskich firm. Platforma, która powstała w wyniku tej współpracy ma szansę stać się bardzo popularnym adresem wśród polskich przedsiębiorców. Szczególnie tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność.

Latem stawiamy na mobilność

Latem nasza aktywność wzrasta w każdym obszarze. Nie tylko biegamy, jeździmy i pływamy, ale też szukamy do tego najlepszych miejsc. Często spontanicznie, w czasie postoju, przerwy na kawę, na plaży. Smartfon z dostępem do internetu jest już naszym stałym towarzyszem codziennego życia i nie wyobrażamy sobie wakacji bez niego.

Z nami zarabiasz nawet kiedy odpoczywasz - letnia kampania radiowa pkt.pl

Lato nadchodzi wielkimi krokami, warto więc zaplanować nie tylko wakacje, ale również strategię działania firmy w czasie wakacji. Zachęca do tego pkt.pl Marketing Zintegrowany w kampanii radiowej, która właśnie ruszyła na antenie Radia Zet. Kampania skierowana do właścicieli małych i średnich firm.

ClearSense udostępnia Klientom innowacyjne rozwiązanie

ROI (ang. return on investment). To jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających ocenić skuteczność kampanii. ROI w Polsce określany jest jako zwrot z inwestycji – opisuje stosunek zysków do kosztów poniesionych na reklamę. W optymalizacji działań prowadzonych w internecie, szybka reakcja jest naszym największym sprzymierzeńcem. Istotne jest zatem sprawne pozyskiwanie danych i stałe śledzenie konwersji. Możliwość obserwacji zachowań potencjalnych klientów i ich reakcji daje możliwość modyfikowania prowadzonych działań w taki sposób, by przynosiły jak największe zyski.

Nowa kampania radiowa pkt.pl - Daj się znaleźć w Internecie!

W czwartek, 22 stycznia ruszyła nowa kampania radiowa pkt.pl. Kampania pod hasłem: Daj się znaleźć w Internecie ! kierowana jest tym razem nie do Kowalskiego - indywidualnego użytkownika wyszukiwarki pkt.pl, ale do sektora przedsiębiorców MSP.

Blog ClearSense – aktualności SEO, SEM i WWW

Odpowiadając na rosnącą popularność tematów z dziedziny SEO i SEM w sieci, nie chcemy trzymać całej naszej wiedzy wyłącznie dla siebie – od listopada dzielimy się nią na naszym blogu!



Nasze marki