Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

Aktywnie budujemy wizerunek marki, chętnie dzielimy się doświadczeniem i uczestniczymy w ważnych branżowych wydarzeniach.


Kocham Cię życie czyli jak promować zdrowy styl życia na Facebook’u

Większość z nas lubi spędzać aktywnie czas wśród jezior i lasów. Do ośrodków, hoteli, pensjonatów przyjeżdżają wczasowicze z całej Polski niezależnie od wieku marząc o dobrym wypoczynku. Warto wykorzystać pasję jaką jest chęć prowadzenia zdrowego stylu życia do promowania swojej marki na Facebooku oraz innych kanałach Social Media. Z  taką właśnie myślą powstał Fanpage U Zbója, aby tą pasje podtrzymywać, poszerzać i promować.Profil U Zbója jest prowadzony od stycznia 2012 przy współpracy z agencją interaktywną ClearSense.

Serwis www.pkt.pl z 32 stronami tematycznymi

Spółka CS Group Polska Sp. z o.o. – właściciel www.pkt.pl największej w Polsce wyszukiwarki ofert firm, produktów oraz usług nieustannie rozwija swój serwis. Przypomnijmy, że w marcu br. spółka oddała do użytku Internautów pierwsze strony branżowe działające w ramach www.pkt.pl poświęcone tym produktom i usługom, których użytkownicy najczęściej poszukują w Internecie...

Działania promocyjne w blogosferze – case study OSM Łowicz

Chcesz efektywnie zareklamować swój produkt, ale nie wiesz jak? Poznaj szczegóły akcji promocyjnej dla OSM Łowicz przy współpracy z blogerami i przekonaj się o ich skuteczności! Od czerwca 2015 trwa kampania promocyjna OSM Łowicz na Facebooku realizowana we współpracy z CS Group Polska Sp. z o.o

Serwis www.pkt.pl teraz także z tematycznymi stronami branżowymi.

Biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników Internetu, którzy coraz częściej poszukują konkretnych tematycznych informacji w ramach wyszukiwarki www.pkt.pl wprowadzamy tematyczne bloki poświęcone konkretnym branżom i usługom. Będą to przejrzyste, zaprojektowane pod użytkownika strony tematyczne działające w ramach wyszukiwarki pkt.pl, ale skoncentrowane na danych branżach.

Nowy format reklamowy na Facebook'u

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników Internetu, którzy potrzebują szybkich i skutecznych rozwiązań, coraz większe grono zwolenników wśród marketingowców oraz właścicieli firm zyskuje nowy format reklamy na Facebook’u tzw. Lead Ads. Taką formę promocji wykorzystała firma Mercedes-Benz przy współpracy z CS Group Polska Sp. z o.o. w kampanii reklamowej dla Salonu Mercedes-Benz Warszawa na Facebook’u.

Spółka CS Group Polska połączyła się z Agencją Interaktywną ClearSense.

W związku z dynamicznym rozwojem usług internetowych z portfela Grupy Kapitałowej CS Group Holding, spółka CS Group Polska Sp. z o.o. (dawniej pkt.pl Marketing Zintegrowany Sp. z o.o. – właściciel m.in. serwisu www.pkt.pl) połączyła się ze spółką ClearSense S.A. Sp.k. Spółka CS Group Polska Sp. z o.o. wstąpiła we wszelkie prawa i obowiązki Spółki ClearSense S.A. Sp.k.

Historia z życia wzięta, kiedy rura jest pęknięta.

Zapraszamy do obejrzenia video promującego wyszukiwarkę produktów i usług www.pkt.pl. Oto historia Pawła i Karola.

Facebook to przede wszystkim różnorodność!

Facebook oferuje różne formy promocji dla niemalże każdego rodzaju firmy – czy to lokalnego biznesu czy wielkiej korporacji międzynarodowej. Warto jednak zwrócić uwagę na nietypowe profile marek na Facebooku, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale i pokazują jak w kreatywny sposób można wykorzystywać to medium społecznościowe.



Nasze marki