Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

Aktywnie budujemy wizerunek marki, chętnie dzielimy się doświadczeniem i uczestniczymy w ważnych branżowych wydarzeniach.


pkt.pl Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™

Od 1 października 2014 roku pkt.pl, lider na rynku usług reklamowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, rozszerza swoje portfolio o profesjonalne prowadzenie promocji w wyszukiwarce Google™ w ramach programu „Autoryzowany Partner MSP Google AdWords”.

Aktualizacja algorytmu Pingwin 3.0 już jest!

Zgodnie z przewidywaniami całej branży, spekulacjami i pewnymi sygnałami z różnych źródeł, 18 października 2014 roku miała miejsce długo oczekiwana aktualizacja algorytmu Google pod kryptonimem Penguin 3.0.

Agencja Interaktywna ClearSense nawiązuje strategiczne partnerstwo z Google jako Autoryzowany Partner MSP Google AdWords

Od 1 października 2014 roku Agencja interaktywna ClearSense, świadcząca usługi reklamowe dla sektora MSP, otrzymuje status Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords™. Oznacza to rozszerzenie współpracy w zakresie promocji małych i średnich przedsiębiorstw poprzez profesjonalne, kompleksowe i efektywne zarządzanie kontami AdWords.

pkt.pl z nową nazwą i nową ofertą.

pkt.pl z nową nazwą i nową ofertą. „Naszą misją jest wspieranie MSP w świecie online”.

Trwa kampania radiowa!

W maju i czerwcu trwa kampania reklamowa, promująca nową odsłonę naszej wyszukiwarki pkt.pl.

Mamy nową odsłonę wyszukiwarki firm i usług.

Prezentujemy nową odsłonę wyszukiwarki firm i usług. Zmiany wprowadzone w serwisie są wynikiem analizy opinii użytkowników oraz trendów rynkowych, technologicznych i graficznych. Teraz użytkowanie serwisu będzie przyjemniejsze i efektywniejsze.

Jak efektywnie szukać informacji w internecie?

Wyszukiwanie treści w internecie stanowi obecnie codzienną czynność wykonywaną przez każdego z nas. W praktyce jednak, wielu internautów nie potrafi efektywnie korzystać ze wszystkich narzędzi i możliwości jakie oferuje nam wyszukiwarka Google, przez co tracą mnóstwo czasu na znalezienie potrzebnej informacji. Zapytaliśmy eksperta o to, jak najlepiej powinniśmy wykorzystywać wyszukiwarkę przy codziennym korzystaniu z sieci.

Małe i średnie firmy nie tłumaczą stron na obce języki

Tylko 5 proc. MSP, które mają strony internetowe, posiada ich wersje także w języku obcym.



Nasze marki