Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

Aktywnie budujemy wizerunek marki, chętnie dzielimy się doświadczeniem i uczestniczymy w ważnych branżowych wydarzeniach.


ClearSense udostępnia Klientom innowacyjne rozwiązanie

ROI (ang. return on investment). To jeden z najważniejszych wskaźników pozwalających ocenić skuteczność kampanii. ROI w Polsce określany jest jako zwrot z inwestycji – opisuje stosunek zysków do kosztów poniesionych na reklamę. W optymalizacji działań prowadzonych w internecie, szybka reakcja jest naszym największym sprzymierzeńcem. Istotne jest zatem sprawne pozyskiwanie danych i stałe śledzenie konwersji. Możliwość obserwacji zachowań potencjalnych klientów i ich reakcji daje możliwość modyfikowania prowadzonych działań w taki sposób, by przynosiły jak największe zyski.

Nowa kampania radiowa pkt.pl - Daj się znaleźć w Internecie!

W czwartek, 22 stycznia ruszyła nowa kampania radiowa pkt.pl. Kampania pod hasłem: Daj się znaleźć w Internecie ! kierowana jest tym razem nie do Kowalskiego - indywidualnego użytkownika wyszukiwarki pkt.pl, ale do sektora przedsiębiorców MSP.

Blog ClearSense – aktualności SEO, SEM i WWW

Odpowiadając na rosnącą popularność tematów z dziedziny SEO i SEM w sieci, nie chcemy trzymać całej naszej wiedzy wyłącznie dla siebie – od listopada dzielimy się nią na naszym blogu!

pkt.pl Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™

Od 1 października 2014 roku pkt.pl, lider na rynku usług reklamowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, rozszerza swoje portfolio o profesjonalne prowadzenie promocji w wyszukiwarce Google™ w ramach programu „Autoryzowany Partner MSP Google AdWords”.

Aktualizacja algorytmu Pingwin 3.0 już jest!

Zgodnie z przewidywaniami całej branży, spekulacjami i pewnymi sygnałami z różnych źródeł, 18 października 2014 roku miała miejsce długo oczekiwana aktualizacja algorytmu Google pod kryptonimem Penguin 3.0.

Agencja Interaktywna ClearSense nawiązuje strategiczne partnerstwo z Google jako Autoryzowany Partner MSP Google AdWords

Od 1 października 2014 roku Agencja interaktywna ClearSense, świadcząca usługi reklamowe dla sektora MSP, otrzymuje status Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords™. Oznacza to rozszerzenie współpracy w zakresie promocji małych i średnich przedsiębiorstw poprzez profesjonalne, kompleksowe i efektywne zarządzanie kontami AdWords.

pkt.pl z nową nazwą i nową ofertą.

pkt.pl z nową nazwą i nową ofertą. „Naszą misją jest wspieranie MSP w świecie online”.

Trwa kampania radiowa!

W maju i czerwcu trwa kampania reklamowa, promująca nową odsłonę naszej wyszukiwarki pkt.pl.



Nasze marki