Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

Aktywnie budujemy wizerunek marki, chętnie dzielimy się doświadczeniem i uczestniczymy w ważnych branżowych wydarzeniach.


Trwa kampania radiowa!

W maju i czerwcu trwa kampania reklamowa, promująca nową odsłonę naszej wyszukiwarki pkt.pl.

Mamy nową odsłonę wyszukiwarki firm i usług.

Prezentujemy nową odsłonę wyszukiwarki firm i usług. Zmiany wprowadzone w serwisie są wynikiem analizy opinii użytkowników oraz trendów rynkowych, technologicznych i graficznych. Teraz użytkowanie serwisu będzie przyjemniejsze i efektywniejsze.

Jak efektywnie szukać informacji w internecie?

Wyszukiwanie treści w internecie stanowi obecnie codzienną czynność wykonywaną przez każdego z nas. W praktyce jednak, wielu internautów nie potrafi efektywnie korzystać ze wszystkich narzędzi i możliwości jakie oferuje nam wyszukiwarka Google, przez co tracą mnóstwo czasu na znalezienie potrzebnej informacji. Zapytaliśmy eksperta o to, jak najlepiej powinniśmy wykorzystywać wyszukiwarkę przy codziennym korzystaniu z sieci.

Małe i średnie firmy nie tłumaczą stron na obce języki

Tylko 5 proc. MSP, które mają strony internetowe, posiada ich wersje także w języku obcym.

ClearSense na konferencji magazynu Brief

8 maja 2013 na warszawskim Stadionie Narodowym odbyła się, organizowana przez magazyn Brief, konferencja „Jak zarobić na e-komunikacji?”. Wydarzenie współtworzyła agencja interaktywna ClearSense.

Agencja interaktywna ClearSense zwycięzcą Zimowego Konkursu Google 2013

Firma ClearSense znalazła się, podobnie jak w ubiegłym roku, w gronie najlepszych agencji interaktywnych prowadzących kampanie SEMw Google.Konkurs, organizowany po raz drugi przez Google Polska, trwał od 01.01.2013 do 28.02.2013.

Pokolenie Y wyzwaniem dla employer branding?

Generacja Y to osoby, które urodziły się podczas wyżu demograficznego w latach 80. XX wieku. „Pokolenie Milenium”, nazywane też „pokoleniem klapek i iPodów”, to  młodzi ludzie obyci z nowymi technologiami, którzy sprawnie posługują się Internetem i bez problemu korzystają z mobilnych technologii. Zwykle są dobrze wykształceni, słabo identyfikują się z miejscem pracy i nastawiają się na szybki awans. Specyfika tej generacji narodziła nie tylko potrzebę zmian w metodach rekrutacji, ale przede wszystkim postawiła nowe wyzwania przed pracodawcami, chcącymi budować swój wizerunek i zatrzymać u siebie pracowników

„Mamy WEB do reklamy”

Agencja interaktywna ClearSense systematycznie wzmacnia pozycję lidera rynku marketingu internetowego. Po bardzo spektakularnej i korzystnie odebranej przez rynek letniej kampanii „Poszerzaj swoje horyzonty z clearsense.pl” tym razem widzimy i słyszymy precyzyjny przekaz kierowany do firm poszukujących nowoczesnych i przede wszystkim skutecznych rozwiązań reklamowych – od października do grudnia trwa akcja „Mamy WEB do reklamy”.



Nasze marki