Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

Aktywnie budujemy wizerunek marki, chętnie dzielimy się doświadczeniem i uczestniczymy w ważnych branżowych wydarzeniach.


ClearSense na konferencji magazynu Brief

8 maja 2013 na warszawskim Stadionie Narodowym odbyła się, organizowana przez magazyn Brief, konferencja „Jak zarobić na e-komunikacji?”. Wydarzenie współtworzyła agencja interaktywna ClearSense.

Agencja interaktywna ClearSense zwycięzcą Zimowego Konkursu Google 2013

Firma ClearSense znalazła się, podobnie jak w ubiegłym roku, w gronie najlepszych agencji interaktywnych prowadzących kampanie SEMw Google.Konkurs, organizowany po raz drugi przez Google Polska, trwał od 01.01.2013 do 28.02.2013.

Pokolenie Y wyzwaniem dla employer branding?

Generacja Y to osoby, które urodziły się podczas wyżu demograficznego w latach 80. XX wieku. „Pokolenie Milenium”, nazywane też „pokoleniem klapek i iPodów”, to  młodzi ludzie obyci z nowymi technologiami, którzy sprawnie posługują się Internetem i bez problemu korzystają z mobilnych technologii. Zwykle są dobrze wykształceni, słabo identyfikują się z miejscem pracy i nastawiają się na szybki awans. Specyfika tej generacji narodziła nie tylko potrzebę zmian w metodach rekrutacji, ale przede wszystkim postawiła nowe wyzwania przed pracodawcami, chcącymi budować swój wizerunek i zatrzymać u siebie pracowników

„Mamy WEB do reklamy”

Agencja interaktywna ClearSense systematycznie wzmacnia pozycję lidera rynku marketingu internetowego. Po bardzo spektakularnej i korzystnie odebranej przez rynek letniej kampanii „Poszerzaj swoje horyzonty z clearsense.pl” tym razem widzimy i słyszymy precyzyjny przekaz kierowany do firm poszukujących nowoczesnych i przede wszystkim skutecznych rozwiązań reklamowych – od października do grudnia trwa akcja „Mamy WEB do reklamy”.

ClearSense wspiera wiedzą firmy w całej Polsce

Za nami kolejne spotkanie w ramach Akademii ClearSense. Projekt przybrał takie rozmiary, że aż sami jesteśmy (miło) zaskoczeni. Głód wiedzy o e-marketingu jest tak ogromy, że po prostu nie możemy przestać jej dostarczać. Dziękujemy też za ciepły odbiór uczestnikom.

Euro 2012 – Witamy w Polsce

Już za parę dni usłyszymy pierwszy gwizdek rozpoczynający pierwszy mecz Euro 2012. Zmaganiom piłkarzy będą się przyglądać setki tysięcy kibiców, którzy przybędą do naszego kraju. Robimy wszystko, by  nie czuli się u nas zagubieni.

ClearSense z nagrodą w konkursie Google

Miło nam poinformować, że ClearSense zdobyło nagrodę w konkursie Google dla Agencji w kategorii „Duże Agencje”. Wyprzedziliśmy ponad 300 konkurentów. Konkurs został rozstrzygnięty podczas odbywającej się w Warszawie imprezy Dzień Google dla Agencji.

Google Street View już w Polsce

Z wielką przyjemnością informujemy, że wdrożyliśmy nową odsłonę wyszukiwarki pkt.pl. Zmiany wprowadzone w serwisie to nie tylko odmieniony i nowoczesny wygląd strony, ale przede wszystkim istotne oraz przyjazne dla użytkownika zmiany w zakresie funkcjonalności...



Nasze marki