Kontakt dla mediów

Napisz do nas
pr@csgroup.pl

Aktywnie budujemy wizerunek marki, chętnie dzielimy się doświadczeniem i uczestniczymy w ważnych branżowych wydarzeniach.


Promowanie wysokiej jakości usług medycznych na Facebook’u

Rozwój poziomu usług medycznych związany jest z coraz większą konkurencją rynkową. Osoby zainteresowane zdrowiem, medycyną oraz szeroko pojętymi usługami w tym zakresie, poszukują zaspokojenia swoich oczekiwań zgodnie z najwyższymi standardami.

Dobry wzrok to podstawa – Facebook jako skarbnica cennych informacji

Problem z prawidłowym widzeniem ma ponad połowa Polaków. Według badań ponad 10 mln Polaków nosi okulary, a aż milion soczewki kontaktowe. Profil Kliniki na Facebooku powstał by być bliżej pacjentów – by wspierać, doradzać, a nawet i bawić. Celem było budowanie pozytywnego wizerunku, wzmocnienie relacji między pacjentami a kliniką i budowanie zaangażowanej społeczności sympatyków Kliniki Okulus. Z pełną świadomością można stwierdzić, że wszystkie cele zostały osiągnięte. Profil na Facebooku stał się kopalnią wiedzy i miejscem wielu ciekawych dyskusji sympatyków kliniki.

Agencja Nasienna-Bliżej natury!

Profil na portalu Facebook powstał w celu uświadomienia większej ilości odbiorcom jak ważna dla prawidłowego rozwoju rolnictwa jest ochrona własności intelektualnej hodowców- twórców nowych odmian roślin. Początkowo jego fanami były tylko osoby ściśle związane z rolnictwem. „Po 2 latach współpracy z agencję interaktywną ClearSense profil przeszedł metamorfozę zarówno graficzną jak i merytoryczną"...

Kocham Cię życie czyli jak promować zdrowy styl życia na Facebook’u

Większość z nas lubi spędzać aktywnie czas wśród jezior i lasów. Do ośrodków, hoteli, pensjonatów przyjeżdżają wczasowicze z całej Polski niezależnie od wieku marząc o dobrym wypoczynku. Warto wykorzystać pasję jaką jest chęć prowadzenia zdrowego stylu życia do promowania swojej marki na Facebooku oraz innych kanałach Social Media. Z  taką właśnie myślą powstał Fanpage U Zbója, aby tą pasje podtrzymywać, poszerzać i promować.Profil U Zbója jest prowadzony od stycznia 2012 przy współpracy z agencją interaktywną ClearSense.

Serwis www.pkt.pl z 32 stronami tematycznymi

Spółka CS Group Polska Sp. z o.o. – właściciel www.pkt.pl największej w Polsce wyszukiwarki ofert firm, produktów oraz usług nieustannie rozwija swój serwis. Przypomnijmy, że w marcu br. spółka oddała do użytku Internautów pierwsze strony branżowe działające w ramach www.pkt.pl poświęcone tym produktom i usługom, których użytkownicy najczęściej poszukują w Internecie...

Działania promocyjne w blogosferze – case study OSM Łowicz

Chcesz efektywnie zareklamować swój produkt, ale nie wiesz jak? Poznaj szczegóły akcji promocyjnej dla OSM Łowicz przy współpracy z blogerami i przekonaj się o ich skuteczności! Od czerwca 2015 trwa kampania promocyjna OSM Łowicz na Facebooku realizowana we współpracy z CS Group Polska Sp. z o.o

Serwis www.pkt.pl teraz także z tematycznymi stronami branżowymi.

Biorąc pod uwagę potrzeby użytkowników Internetu, którzy coraz częściej poszukują konkretnych tematycznych informacji w ramach wyszukiwarki www.pkt.pl wprowadzamy tematyczne bloki poświęcone konkretnym branżom i usługom. Będą to przejrzyste, zaprojektowane pod użytkownika strony tematyczne działające w ramach wyszukiwarki pkt.pl, ale skoncentrowane na danych branżach.

Nowy format reklamowy na Facebook'u

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników Internetu, którzy potrzebują szybkich i skutecznych rozwiązań, coraz większe grono zwolenników wśród marketingowców oraz właścicieli firm zyskuje nowy format reklamy na Facebook’u tzw. Lead Ads. Taką formę promocji wykorzystała firma Mercedes-Benz przy współpracy z CS Group Polska Sp. z o.o. w kampanii reklamowej dla Salonu Mercedes-Benz Warszawa na Facebook’u.



Nasze marki