Dlaczego warto inwestować w SEO?

Z punktu widzenia użytkowników najważniejszą częścią strony internetowej jest jej merytoryczna zawartość, czyli treść. To właśnie informacji na temat produktu czy usługi internauci poszukują. By strona ich przyciągnęła, powinna zawierać treści przekazujące informacje kompetentnie i przekrojowo. Powinna oferować też swobodę użytkowania i łatwość poruszania się po danym serwisie internetowym. Taką stronę internauci wybierają chętniej. Szerzej o zasadach konstrukcji skutecznych stron internetowych mówimy na naszym firmowym blogu.

Jest to jednak tylko jedna strona medalu: po drugiej jest jej pozycja w wyszukiwarce Google. Algorytmy wyszukiwania systematyzują i uszeregowują strony według określonego klucza. Domena zyskuje na wartości, jeśli serwis zawiera nie tylko unikalne, wysokiej jakości treści zakładek (jest to jedno z kryteriów również dla wyszukiwarek), ale i posiada odpowiednią strukturę oraz właściwie zoptymalizowane aspekty techniczne. System wyszukiwania Google jest skonstruowany w taki sposób, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby użytkownika: zadając pytanie wyszukiwarce oczekujemy aktualnych, merytorycznych odpowiedzi, treściwych opisów nurtujących nas tematów, wreszcie przekierowania do serwisu przyjaznego w obsłudze, w którym szybko znajdziemy potrzebne nam informacje. Serwisy mogą być optymalizowane pod wieloma względami i w CS Group potrafimy dobrać rozwiązania stosownie do potrzeb danej firmy.

Dlatego właśnie, by umożliwić jak największej grupie potencjalnych klientów dotarcie do Twojego serwisu internetowego, niezbędna jest optymalizacja techniczna strony do aktualnych wymogów wyszukiwarek, co przy metodycznym prowadzeniu tego typu działańdoprowadzi do lepszego pozycjonowania Twojej domeny.

  • SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search Engine Optimization) to spektrum działań i procesów zmierzających do osiągnięcia jak najwyższego rankingu strony w wynikach wyszukiwania.

  • Fundamentem działań SEO jest właściwa optymalizacja techniczna i tekstowa, która opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu serwisów internetowych do aktualnych algorytmów.

  • Na widoczność w wyszukiwarce składa się wiele elementów. O wiele z nich można zadbać i sprawić, by działały na naszą korzyść – dzięki SEO strona internetowa może stać się widoczną dla większej liczby internautów, co wpłynie na zwiększenie liczby potencjalnych klientów, a tym samym – zyski firmy. Polecamy również poszerzenie wiedzy o znaczeniu dobrego SEO.

Zaplanujemy i zrealizujemy skuteczną strategię SEO Twojej firmy

 Różnorodność rozwiązań SEO

Różnorodność rozwiązań

Nasi eksperci zapewniają dobór pakietów, specjalnie dostosowanych do potrzeb Twojej firmy, tak aby odpowiadał oczekiwaniom branży i Twoich klientów.

 Kontrola i optymalizacja SEO

Kontrola i optymalizacja

Zapewnimy stałą kontrolę i optymalizację działań SEO, tak aby Twoja strona stale zwiększała widoczność, a jej ranking w wyszukiwarkach był stabilny.

 Raportowanie wyników SEO

Raportowanie wyników

Systematyczne i cykliczne raportowanie wszystkich działań na stronie, umożliwi zweryfikowanie wykonanych prac oraz sprawdzenie tego, co przynosi najlepsze efekty.

 * Badanie PBI Gemius, Lipiec 2017

Jak sprawdzić stan techniczny swojej domeny pod SEO?

Skorzystaj z bezpłatnego audytu SEO, dzięki któremu sprawdzisz najważniejsze aspekty techniczne strony pod kątem ich przyjazności dla wyszukiwarki Google.

Wykonaj bezpłatny audyt SEO

Dlaczego nie warto samodzielnie optymalizować strony?

Samodzielna optymalizacja SEO, prowadzona na podstawie fragmentarycznej wiedzy o marketingu internetowym, może nie zagwarantować sukcesu, a nawet stać się przyczyną kary od Google. Właśnie dlatego los strony warto oddać w ręce fachowców.

Umów sie z naszym Doradcą SEO


Nasze marki