Oferty pracy

Porozmawiajmy o Twojej karierze

Jesteśmy zespołem, który w pracy daje z siebie 100%. Cenimy sobie przyjazne środowisko i aktywnie budujemy atmosferę. Wyróżnia nas poczucie humoru, pozytywne nastawienie, ciekawość świata i otwartość na nowe wyzwania. Podążamy za trendami, dlatego stale poszukujemy wiedzy i rozwijamy własne umiejętności.

Telefoniczny Doradca Klienta

Masz dość swojej obecnej pracy?

Szukasz firmy, dzięki której Twoja kariera zawodowa ruszy do przodu?

Ważne dla Ciebie jest indywidualne podejście i stała współpraca z klientem?

 

Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi TAK, to mamy pracę właśnie dla Ciebie!

 

Dołącz do naszego zespołu w Bydgoszczy na stanowisko:

Telefoniczny Doradca Klienta 

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało telefoniczne doradztwo i  sprzedaż rozwiązań z naszej oferty  oraz opieka nad portfelem własnych klientów.

Zaproponujemy Ci:

  • Umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe (od 2100 do 3600 brutto) + atrakcyjny system prowizyjny (od 1000 do 7000 brutto/miesiąc),
  • Pakiet opieki medycznej oraz sportowo-rekreacyjny MultiSport,
  • Pracę w doświadczony zespole, w którym przyjazna atmosfera sprzyja realizacji celów,
  • Szkolenia i praktyczne warsztaty prowadzone przez trenerów i ekspertów Akademii ClearSense,
  • Dostęp do topowych narzędzi SEO
  • Pracę w stałych godzinach 8:00- 16:00 od poniedziałku do piątku.

Dlaczego właśnie my?

  • Należymy do elitarnego grona agencji z certyfikatem Premium Google Partner,
  • Otaczamy się kreatywnymi ludźmi, którzy nas inspirują do realizacji nowych wyzwań,
  • Zapewniamy Ci profesjonalne szkolenie wstępne i codzienne wsparcie specjalistów SEO,
  • Zadbamy o Twój rozwój i karierę zawodową, dzięki programowi edukacyjnemu Akademia e-marketingu ClearSense.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży,
  • Umiejętności prowadzenia nieszablonowych rozmów handlowych,
  • Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).

Specjalista ds. telesprzedaży

Masz dość swojej obecnej pracy?

Szukasz firmy, dzięki której Twoja kariera zawodowa ruszy do przodu?

Ważne dla Ciebie jest indywidualne podejście i stała współpraca z klientem?

 

Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi TAK, to mamy pracę właśnie dla Ciebie!

Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:

Specjalista ds. telesprzedaży

 

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należała telefoniczna sprzedaż rozwiązań z oferty CS Group Polska oraz opieka nad portfelem własnych klientów.

Zaproponujemy Ci:

  • Umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny,
  • Pracę w doświadczony zespole, w którym przyjazna atmosfera sprzyja realizacji celów,
  • Szkolenia i praktyczne warsztaty prowadzone przez trenerów i ekspertów Akademii ClearSense,
  • Dostęp do topowych narzędzi SEO
  • Pracę w stałych godzinach 8:00- 16:00 od poniedziałku do piątku.

U nas popołudnia i weekendy są wolne!

Dlaczego właśnie my?

  • Należymy do elitarnego grona agencji z certyfikatem Premium Google Partner,
  • Otaczamy się kreatywnymi ludźmi, którzy nas inspirują do realizacji nowych wyzwań,
  • Zapewniamy Ci profesjonalne szkolenie wstępne i codzienne wsparcie specjalistów SEO,
  • Zadbamy o Twój rozwój i karierę zawodową, dzięki programowi edukacyjnemu Akademia e-marketingu ClearSense.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Min. 6-miesięcznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży np. wpisów w katalogach branżowych, reklamy internetowej (SEO, SEM, Social Media),
  • Umiejętności prowadzenia nieszablonowych rozmów handlowych,
  • Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).

Młodszy Specjalista ds. Social Media

Obowiązki na tym stanowisku:

  • bieżący kontakt z Klientami oraz pracownikami innych działów firmy,
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi,
  • tworzenie i publikowanie treści w kanałach społecznościowych Klientów,
  • moderacja, analiza i raportowanie działań,
  • współpraca z działem graficznym.

Wymagania wobec kandydatów:

  • umiejętność pracy ze słowem i obrazem,
  • dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, systematyczność,
  • umiejętność wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji,
  •  kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  •  umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • pracę w młodym i otwartym zespole,
  •  możliwość rozwoju w zakresie social media,
  •  ciekawe projekty i wyzwania, które nie pozwolą się nudzić,
  •  zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.

Aplikacje na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Social Media prosimy przesyłać bezpośrednio na adres Katarzyny: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).


Doradca Klienta

Poszukujemy handlowców do pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Lublin, Białystok, Sopot, Poznań, Szczecin, Łódź, Katowice, Kraków, Wrocław,  Rzeszów, Bydgoszcz, Olsztyn.

Opis stanowiska:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze,
  • Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych usług/rozwiązań,
  • Przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych,
  • Negocjowanie warunków współpracy,
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych.

Profil kandydata, którego poszukujemy:

  • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży,
  • Umiejętność nawiązywania relacji i negocjacji z Klientami wysokiego szczebla zarządzania,
  • Kreatywność oraz determinacja w osiąganiu założonych celów,
  • Dobra organizacja pracy i profesjonalizm w działaniu,
  • Otwartość, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • Doświadczenie w kontaktach z klientami z sektora B2B,
  • Mile widziane będzie doświadczenie w branży usług e-marketingu dla małych i średnich firm (SEO, SEM, kampanie Facebook, wyszukiwarki, kampanie display).

 Oferujemy: 

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i motywacyjnym system premiowy uzależnionych od wyników,
  • Strategiczne stanowisko oraz perspektywa rozwoju zawodowego w dziale handlowym,
  • Auto służbowe, laptop i telefon,
  • Szkolenia i wsparcie działu handlowego,
  • Doskonałą atmosferę pracy i kompetentnego przełożonego.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).

Project Manager

Poszukujemy specjalisty z doświadczeniem w  zarządzaniu procesem realizacji  projektów i kampanii dla kluczowych klientów.

 

Opis stanowiska:

 

  • Analiza widoczności klienta i rekomendacja skutecznych działań efektywnościowych,
  • Kompleksowy nadzór nad projektem klienta,
  • Koordynacja prac zespołów projektowych.

 

 

Profil kandydata, którego poszukujemy:

 

  • Doświadczenie w obszarach zarządzania projektami lub client service w agencji interaktywnej,
  • Poparte sukcesami doświadczenie w realizacji projektów dla klientów strategicznych,
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień i aktualnych trendów branży interaktywnej,
  • Znajomość specyfiki narzędzi digital (Web development, SEM/SEO/performance marketing, e-PR, Social Media etc.),
  • Kreatywność i swoboda w posługiwaniu się wiedzą teoretyczną w praktyce,
  • Ponadprzeciętne zdolności interpersonalne – komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów, umiejętność szybkiego a zarazem racjonalnego działania w sytuacji kryzysowej,
  • Umiejętność podejmowania decyzji – samodzielność i odpowiedzialność,
  • Doskonała organizacja pracy – swojej oraz zespołu projektowego,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Oferujemy:

 

  • Wynagrodzenie adekwatne do dotychczasowego doświadczenia,
  • Umowę o pracę lub umowę b2b,
  • Strategiczne stanowisko oraz perspektywa rozwoju zawodowego w obszarze client service & customer care.
  • Benefity dodatkowe – prywatna opieka medyczna i program Multisport.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).

Specjalista ds. Sprzedaży SEO/SEM

Lubisz i potrafisz skutecznie proponować rozwiązania SEO i SEM?

Szukasz firmy, dzięki której Twoja kariera zawodowa ruszy do przodu?

Ważne dla Ciebie jest indywidualne podejście i stała współpraca z klientem?

 

Jeśli odpowiedź na powyższe pytania brzmi TAK, to mamy pracę właśnie dla Ciebie! Aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży SEO/SEM

 

 

Miejsce pracy: Bydgoszcz/ Poznań/ Kraków

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należała telefoniczna sprzedaż rozwiązań SEO i  SEM oraz opieka nad portfelem własnych klientów.

 

Zaproponujemy Ci:

  • Umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny,
  • Pracę w doświadczony zespole, który oferuje klientom skuteczne rozwiązania marketingowe,
  • Szkolenia i praktyczne warsztaty prowadzone przez trenerów i ekspertów Akademii ClearSense,
  • Dostęp do topowych narzędzi SEO i SEM,
  • Pracę w stałych godzinach 8:00- 16:00 od poniedziałku do piątku.

U nas popołudnia i weekendy są wolne!

 

Dlaczego właśnie my?

  • Bo należymy do elitarnego grona agencji z certyfikatem Premium Google Partner
    i prowadzimy skuteczne kampanie dla kilku tysięcy polskich firm,
  • Bo otaczamy się kreatywnymi ludźmi, którzy nas inspirują do realizacji nowych wyzwań,
  • Bo zapewniamy Ci profesjonalne szkolenie wstępne i codzienne wsparcie specjalistów SEO
    i SEM,
  • Bo zadbamy o Twój rozwój i karierę zawodową, dzięki programowi edukacyjnemu Akademia e-marketingu ClearSense.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia w telefonicznej sprzedaży SEO i SEM,
  • Znajomości aktualnie obowiązujących trendów Google,
  • Umiejętności prowadzenia nieszablonowych rozmów handlowych,
  • Umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami.

Mile widziane będą umiejętności korzystania z narzędzi Google oraz popularnych narzędzi SEO i SEM.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).

Specjalista ds. umawiania spotkań biznesowych

Posiadasz doświadczenie w pozyskiwaniu klientów przez telefon, ale masz już dosyć sprzedaży? To mamy pracę dla Ciebie!

Poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. umawiania spotkań biznesowych

Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w naszych biurach w Poznaniu i Bydgoszczy.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Telefoniczne umawianie spotkań dla Doradców Biznesowych CS Group,
  • Obsługa kalendarza spotkań,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz doradcami CS Group.

Zastanawiasz się czego od Ciebie oczekujemy?

  • Umiejętności nawiązywania relacji z ludźmi,
  • Ambicji i chęci do pracy,
  • Entuzjazmu i energii w działaniu,
  • Samodyscypliny,
  • Chęci spełniania swoich marzeń.

Co proponujemy Tobie w zamian?

  • Pracę w zespole fantastycznych i energetycznych osób,
  • Szkolenie wstępne i pomoc w swobodnym wdrożeniu się do pracy,
  • Wynagrodzenie podstawowe (stała stawka godzinowa 13 złotych brutto) + atrakcyjny system premiowy, nawet 3000 zł na miesiąc,
  • Umowę zlecenie na 3 miesiące z możliwością przejścia na umowę o pracę,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Gwarantujemy popołudnia i weekendy wolne! ????

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).

Młodszy specjalista ds. obsługi zamówień w dziale Social Media

Poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. obsługi zamówień w naszym zepole Social Media w Warszawie.

Jeśli:

  • Posiadasz umiejętności organizacyjne;
  • Jesteś odpowiedzialny, systematyczny i podejmiesz inicjatywę w działaniu;
  • Dbasz o szczegóły, a jednocześnie potrafisz dostrzec całość;
  • Jesteś komunikatywny, łatwo nawiązujesz i podtrzymujesz kontakty interpersonalne;
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta telefonicznego – będzie to dodatkowym atutem.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Codzienny telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami oraz pracownikami innych działów;
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi;
  • Współpraca z działem graficznym;
  • Tworzenie stron w serwisach społecznościowych.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres rekrutacja@csgroup.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach:  Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).

Siedziba główna

Adres:
ul. Jagiellońska 69,
03-303 Warszawa

Telefon:
(+48) 22 457 30 95

Email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Masz więcej pytań skorzystaj z formularza



Nasze marki