Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami.

Skorzystaj z formularza. Skontaktujemy się w celu aktualizacji i weryfikacji danych i dodamy Twoją firmę do bazy www.pkt.pl

Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo i wiarygodność prezentowanych informacji,  nie dokonujemy wpisów firm do bazy na podstawie informacji przekazanych telefonicznie.

O konieczności naniesienia poprawek poinformuj nas pisemnie (list polecony lub faks).

Pamiętaj, że takie pismo musi być potwierdzone pieczątką firmy oraz podpisem osoby upoważnionej do wprowadzania takich zmian.

Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo i wiarygodność prezentowanych informacji, nie dokonujemy aktualizacji wpisów i danych firm do bazy serwisu www.pkt.pl na podstawie informacji przekazanych telefonicznie.

Niezwłocznie prześlij nam pisemne oświadczenie o swojej decyzji. Termin rezygnacji ustalony jest w Postanowieniach Umowy.

Uwaga! Rezygnacje z umów muszą być składane w formie pisemnej, a o ich przyjęciu i uwzględnieniu decyduje zawsze data stempla pocztowego lub data nadania faksu.

Rozpatrujemy tylko reklamacje złożone pisemnie i wysłane listem poleconym lub faksem. Składając wniosek koniecznie podaj numer umowy, którego dotyczy oraz opisz jak najdokładniej powód reklamacji. Po otrzymaniu wniosku skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie i rozpoczniemy procedurę reklamacyjną.

Zestawienie Finansowe (fakturę pro forma) wysyłamy wówczas, gdy zbliża się data dokonania wpłaty, wynikająca z ustaleń umowy. Fakturę VAT wystawiamy i przesyłamy w ciągu 7 dni od daty zaksięgowania kwoty wpłaconej na podstawie faktury pro forma. Jeżeli wpłata, wynikająca z zawarcia umowy, nie wpływa na nasze konto, wystawiamy fakturę VAT w momencie publikacji każdego zamówionego produktu.

Tak. Aby poprawić dane, odeślij zestawienie finansowe na adres Działu Obsługi Klienta CS Group Polska z informacją o niezbędnych poprawkach. Zmiany te zostaną wprowadzone do naszego systemu, a faktura zostanie wystawiona ponownie.

Oczywiście, wystawiamy duplikat faktury. Aby otrzymać dokument wypełnij formularz.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta CS Group Polska. Nasi specjaliści skontaktują się z Tobą w celu ustalenia warunków spłaty należności.

Wypełnij formularz kontaktowy. Po otrzymaniu wniosku nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszelkie pytania.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 jesteśmy również dostępni bezpośrednio. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem infolinii.

Zawarta w ten sposób umowa jest wiążąca. Tak jak w przypadku umów zawieranych tradycyjnie, zamówiona usługa zostanie zrealizowana zgodnie z Postanowieniami Umowy i w oparciu o przyjęte wytyczne.

Skontaktuj się z doradcą pkt.pl, z którym uzgodniłeś szczegóły pierwszej umowy (dane oraz telefon kontaktowy znajdziesz na wizytówce, którą z pewnością otrzymałeś) lub z Biurem Obsługi Klienta CS Group Polska.

Po dokonaniu analizy wniosku i przeprowadzeniu procedury reklamacyjnej, odpowiedź wysyłana jest listem poleconym na adres Klienta znajdujący się w naszej bazie danych.

Skontaktuj się z nami w celu poinformowania o zmianie adresu korespondencyjnego. Jeśli zmiana dotyczy również danych rejestracyjnych firmy (adres fakturowy) wypełnij formularz aktualizacji danych.

Skontaktujemy się w celu aktualizacji i weryfikacji danych Twojej firmy w bazie serwisu www.pkt.pl

Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo i wiarygodność prezentowanych informacji, nie dokonujemy aktualizacji danych firm w bazie na podstawie informacji przekazanych telefonicznie.

Tak.

Z dn. 28 stycznia br. Sąd Rejestrowy wydał postanowienie o wpisaniu połączenia spółek do rejestru przedsiębiorców KRS oraz wykreśleniu z rejestru Spółki ClearSense S.A Sp.k.

Z mocy prawa  spółka CS Group Polska Sp. z o.o. stała się  następcą prawnym ClearSense S.A. Sp.k. Oznacza to, że CS Group Polska Sp. z o.o. wstąpiła we wszelkie prawa i obowiązki Spółki ClearSense S.A. Sp.k., w tym stała się stroną umów zawartych przez ClearSense S.A. Sp.k.

Jednocześnie pragniemy poinformować, że na skutek połączenia, stroną wszelkich umów łączących Państwa do tej pory ze spółką ClearSense SA sp.k. stała się spółka CS Group Polska Sp. z o.o. Powyższa zmiana nie wpływa w żaden sposób na treść łączących nas z Państwem stosunków prawnych i nie wymaga sporządzania aneksów do obowiązujących umów.

Infolinia
801 886 666

Siedziba główna

Adres:
ul. Jagiellońska 69,
03-303 Warszawa

Telefon:
(+48) 22 457 30 95

Email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Masz więcej pytań skorzystaj z formularza



Nasze marki