Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami.
Prosimy skorzystaj z formularza. Informacje zostaną zaktualizowane w czasie do 3 dni roboczych i będą widoczne w wyszukiwarce pkt.pl.
Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo i wiarygodność prezentowanych informacji, nie dokonujemy wpisów firm do bazy naszych serwisów na podstawie informacji przekazanych telefonicznie.
O konieczności naniesienia poprawek możesz nas poinformować pisemnie (pismo, mail, fax) lub skorzystaj z formularza.
Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo i wiarygodność prezentowanych informacji, nie dokonujemy aktualizacji wpisów i danych firm do bazy serwisu www.pkt.pl na podstawie informacji przekazanych telefonicznie.
Wszystkie regulaminy świadczonych usług znajdziesz na naszej stronie w sekcji Regulaminy.
W przypadku umowy zawartej w sposób tradycyjnie (podpisanie umowy), mailowo lub faxem - niezwłocznie prześlij nam pisemne oświadczenie o swojej decyzji.
W przypadku umowy zawartej telefonicznie, poprzez zarejestrowane oświadczenie woli – w celu zgłoszenia decyzji o rezygnacji – skontaktuj się Działem Obsługi Klienta – 801 88 66 66 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00) lub mailowo na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin bezkosztowej rezygnacji z zawartej umowy jest określony w Postanowieniach Umowy.
Reklamację możesz złożyć telefonicznie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod nr 801 88 66 66 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00), jak również pisemnie drogą mailową, faxem lub listem poleconym.
Składając wniosek prosimy - podaj numer umowy, której dotyczy oraz opisz jak najdokładniej powód reklamacji. Po otrzymaniu wniosku skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe i rozpoczniemy procedurę reklamacyjną.
Terminy rozpatrywania reklamacji opisano w Postanowieniach Umowy.
Faktury VAT tzw. zaliczkowe, potwierdzające zaksięgowanie wpłaty Klienta dokonanej przed publikacją usługi, wystawiamy tak szybko jak to możliwe, w terminach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa księgowo-skarbowego (nie później niż do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym nastąpiła wpłata).
Fakturę VAT potwierdzającą realizację części lub całości usługi, wystawiamy w dniu jej realizacji.
Klienci, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie e-faktury, otrzymują je na wskazany adres e-mail w dniu wystawienia.
Oczywiście. Aby poprawić dane, odeślij zestawienie finansowe na adres Działu Obsługi Klienta CS Group Polska z informacją o niezbędnych poprawkach. Zmiany te zostaną wprowadzone do naszego systemu, a skorygowane zestawienie wystawione i przesłane ponownie.
Oczywiście, wystawiamy duplikaty faktur. Aby otrzymać dokument wypełnij formularz.
Prosimy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta CS Group Polska. Nasi specjaliści odezwą się do Ciebie w celu ustalenia warunków spłaty należności.
Skontaktuj się z nami pod numerem naszej Infolinii 801 88 66 66, przyjmiemy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy Cię z Doradcą naszego Działu Sprzedaży.
Poza godzinami pracy Infolinii, prosimy wypełnij formularz kontaktowy. Po otrzymaniu wniosku nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszelkie pytania.
Zawarta w ten sposób umowa jest wiążąca. Tak jak w przypadku umów zawieranych tradycyjnie, zamówiona usługa zostanie zrealizowana zgodnie z Postanowieniami Umowy i w oparciu o przyjęte wytyczne.
Skontaktuj się z Doradcą, z którym uzgodniłeś szczegóły poprzedniej umowy lub z Biurem Obsługi Klienta CS Group Polska.
Po dokonaniu analizy wniosku i przeprowadzeniu procedury reklamacyjnej zgłoszenia nadesłanego drogą listowną, odpowiedź wysyłana jest listem poleconym na adres Klienta znajdujący się w naszej bazie danych.
Do Klientów zgłaszających reklamację drogą mailową, odpowiedź z decyzją wysyłamy również na adres email nadawcy zgłoszenia.
Na reklamacje złożone telefonicznie, odpowiadamy w sposób ustalony z Klientem podczas rozmowy.
Terminy rozpatrywania reklamacji określają Ogólne Warunki Umowy opisane na Postanowieniami Umowy.
Skontaktuj się z nami w celu poinformowania o zmianie adresu korespondencyjnego. Jeśli zmiana dotyczy również danych rejestrowych firmy (adres fakturowy) wypełnij formularz aktualizacji danych.
Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo i wiarygodność prezentowanych informacji, nie dokonujemy aktualizacji danych firm w naszej bazie na podstawie informacji przekazanych telefonicznie.
Nie. CS Group Polska nigdy nie korzystała i nie planuje korzystać z usług kurierskich, celem pobierania opłat za swoje usługi. Nasi Klienci opłacają zobowiązania przelewem na wskazany nr rachunku bankowego w mbank.pl
Opisany schemat może wynikać z działania nieuczciwej konkurencji. W przypadku takiego zdarzenia zdarzenia, prosimy o poinformowanie nas o sytuacji drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tel. 801 88 66 66.
Jednocześnie zalecamy każdorazowo dokładne weryfikowanie nazwy firmy, która się z Państwem kontaktuje i zachowanie maksymalnej ostrożności.
Rozumiem. Prosimy zatem skontaktuj się z nami telefonicznie za pośrednictwem Infolinii – 801 88 66 66. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
Poza godzinami pracy Infolinii, prosimy wypełnij formularz kontaktowy. Po otrzymaniu wniosku nasz Konsultant skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i chętnie odpowie na wszelkie pytania.
Infolinia
801 886 666
Siedziba główna
Adres:
ul. Postępu 14A,
02-676 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 457 30 95
Email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Masz więcej pytań skorzystaj z formularza