Regulamin konkursu innowacyjności w e-marketingu Think Outside The Box Konkurs na najlepsze pomysły z dziedziny e-marketingu i nowoczesnych technologii online, które mogą realnie podnieść wartość usług marketingowych dla małych i średnich firm (MSP).
§ 1
- Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia konkursu pod nazwą „Think Outside The Box” dotyczącego innowacyjności w e-marketingu (dalej jako: „Konkurs”).
- Organizatorem konkursu jest CS Group Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, spółka prawa handlowego wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000268645, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000.000 PLN, posługującą się numerami: NIP 7010046065 oraz REGON 140756502, zwana dalej „Organizatorem”.
- Fundatorem nagród przewidzianych w Konkursie jest CS Group Polska S.A.
§ 2
- Konkurs skierowany jest do studentów, absolwentów (roczniki 2015-2018) i doktorantów publicznych lub niepublicznych szkół wyższych w Polsce.
- Konkurs trwa od dnia 10 kwietnia 2018 do dnia 30 września 2018 roku.
- Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu pomysłu, koncepcji lub narzędzia dotyczącego wdrożenia innowacyjnego produktu marketingowego, wspierającego działania małych i średnich firm w Internecie. Zaprezentowane rozwiązanie musi być zgodne z profilem działalności CS Group Polska S.A. oraz możliwe do zrealizowania w realiach polskiego biznesu.
Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać:
- Opisu projektu – min. 3000 znaków – zawiera szczegółowy opis i założenia projektu oraz wskazuje na możliwe efekty,
- Plan wdrożenia projektu – zawiera szczegółowy opis etapów, działań, zasobów i narzędzi, jakich należy użyć do wdrożenia projektu,
- Szacunkowy koszt i budżet wdrożenia rozwiązania - zawiera opis i wycenę kosztów niezbędnych do realizacji projektu.
- Prezentację projektu przygotowaną w formacie .ppt. W Konkursie oceniane będą prace złożone w trakcie trwania konkursu.
4. Decydującym kryterium przy nagradzaniu zgłaszanych prac konkursowych są ich walory rozwojowe i ekonomiczne dla CS Group Polska S.A. Praca musi spełniać wymóg oryginalności i indywidualności działań twórczych autora, oraz nie może naruszać praw autorskich i praw wynalazczych lub dóbr osobistych osób trzecich. Ponadto prace będą oceniane pod kątem innowacyjności oraz możliwości realizacji w realiach funkcjonowania spółki CS Group Polska S.A., włączając w to zasoby finansowe, potencjał HR i rynek zbytu.
§ 3
- Nagrody pieniężne zostaną przyznane Laureatom pierwszego, drugiego oraz trzeciego miejsca w postaci jednorazowej wypłaty. Wysokość nagród jest następująca:
I miejsce - 5 000 zł
II miejsce - 2 000 zł
III miejsce - 1 000 zł - Oprócz nagród pieniężnych Fundator przyzna także dwie nagrody rzeczowe Laureatom miejsca czwartego oraz piątego:
IV miejsce - Tablet Huawei MediaPad T3 8 16GB LTE
V miejsce - Słuchawki nauszne JBL T460 - Nagroda zostanie wręczona osobom nagrodzonym lub osobom umocowanym do odbioru nagrody w trybie przewidzianym przez przepisy Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych (art.30 ust.1 pkt.2) Fundator odprowadzi do Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10% od wartości nagrody. W związku z tym kwota do wypłaty Laureatom pomniejszona będzie o 10% wartości nagrody. W przypadku nagród rzeczowych, Fundator przekaże do Urzędu Skarbowego zryczałtowany 10% podatek od wartości nagrody rzeczowej.
§ 4
- Organizator konkursu powoła Komisję Konkursową do rozstrzygnięcia Konkursu, w skład której wchodzić będą przedstawiciele Organizatora.
- Szczegółowe zasady oceny prac ustala Komisja Konkursowa na podstawie analizy kryteriów opisanych w § 2 pkt. 4, w obecności pełnego jej składu.
- Decyzja o przyznaniu nagród zostanie podjęta na posiedzeniu członków Komisji Konkursowej. W przypadku braku jednomyślności decyzji, decydujący głos ma Przewodniczący Komisji Konkursowej. Od decyzji Komisji Konkursowej nie przysługuje odwołanie.
- Rozstrzygnięcie Konkursu nie dochodzi do skutku, jeżeli w wyznaczonym terminie nie wpłyną prace spełniające warunki konkursu, gdyż wówczas zobowiązanie Organizatora konkursu do wyboru najlepszej pracy pozostaje bezskuteczne.
§ 5
- Termin zgłoszenia prac konkursowych upływa dnia 30 września 2018.
- Zgłoszenie do konkursu odbywa się na podstawie złożonego przez uczestnika formularza dostępnego na stronie www Organizatora www.csgroup.pl/thinkoutsidethebox. Organizator skontaktuje się ze wszystkimi uczestnikami drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu, przekazując szczegóły dotyczące kryteriów oraz zasad wysyłki prac konkursowych. Wraz z przesłaniem zadania konkursowego, uczestnik konkursu zobowiązany jest złożyć oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zadania. Prace konkursowe, do których nie zostało dołączone takie oświadczenie, nie będą brane pod uwagę przez Komisję Konkursową.
§ 6
Uczestnik Konkursu zobowiązuje się względem Organizatora, że w przypadku otrzymania w Konkursie, wyrazi zgodę na nieodpłatne oraz nieograniczone czasowo i terytorialnie:
- publikowanie nagrodzonej pracy konkursowej w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem, w tym na stronie internetowej Organizatora;
- wykorzystywanie pracy konkursowej w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora, w tym w szczególności utrwalanie i zwielokrotnianie każdą techniką, w tym m.in. drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń, co do ilości i wielkości nakładu;
- rozpowszechnianie pracy konkursowej poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności sieciach komputerowych, Internecie i Intranecie oraz telefonach komórkowych;
- wprowadzanie pracy konkursowej do obrotu, rozpowszechnianie egzemplarzy oraz ich kopii;
- korzystanie z zależnych praw autorskich do pracy konkursowej na wszystkich polach eksploatacji wymienionych powyżej, o ile dla eksploatacji ww. pracy konkursowej na tych polach konieczne lub potrzebne jest stworzenie utworu zależnego;
- dokonywanie opracowań, przeróbek, adaptowanie części lub całości pracy konkursowej;
- udzielenie dalszych licencji przez Organizatora;
- wykorzystywanie pracy konkursowej stosownie do potrzeb Organizatora w ramach jego działalności lub podmiotu przez Organizatora wskazanego, w tym rozpowszechniania na ww. polach eksploatacji i tworzenia opracowań pracy.
§ 7
- O rozstrzygnięciu Konkursu Laureaci zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną, a lista ich nazwisk zostanie opublikowana na stronie konkursu Organizatora: www.csgroup.pl/kariera/thinkoutsidethebox. Wyniki Konkursu podane zostaną do wiadomości publicznej.
- Osoby składające prace w Konkursie muszą wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby Konkursu. W przypadku Laureatów Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia i nazwiska Laureata. Administratorem udostępnionych w ramach Konkursu danych osobowych uczestników, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zwanej dalej UODO (tekst jednolity Dz. U.z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) jest CS Group Polska S.A. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie.
- Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację jego warunków.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 kwietnia 2018 roku.
- Ogłoszenie Laureatów konkursu nastąpi do 30 listopada 2018 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres Organizatora: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..